duminică, 12 august 2012

Horia Stefan - Botez


Horia Stefan este baietelul nasilor nostri de cununie, Cristina si Andrei Micosovici. In momentul in care parintii nostri spirituali au stabilit data botezului pentru baietelul lor, eu m-am oferit sa le fiu fotograf al importantului eveniment. Din pacate, acea zi minunata, a coincis cu perioada in care Andrei, baietelul meu, si mamica lui au fost foarte bolnaviori. Cu toate acestea, ne-am prezentat toti trei la frumosul eveniment dar nu am putut participa decat 3 ore, situatia lor agravandu-se. Astfel, nu am putut surprinde mai multe momente la restaurant, dar va prezint, pe scurt, cateva dintre cele mai frumoase momente, ilustrate prin intermediul fotografiilor. Dar asta nu inainte de a-i ura lui Horia:
Multa sanatate, sa creasca mare si frumos, destept si bun la inimioara, asa cum sunt si parintii sai!!!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu