duminică, 12 august 2012

Mihnea Alexandru - Botez



Desi imi place sa cred ca sunt un fotograf de nunta, pe timpul iernii obisnuiesc sa merg, destul de des, si la botezuri. Cred ca este un mod de a-ti mentine "forma fotografica" pana la inceperea noului sezon de nunti. Si ca sa nu fim ipocriti, este si un venit suplimentar pe perioada "secetei de iarna", venit pe care, acum trei zile, l-am folosit la achizitionarea unui obiectiv de care aveam mare nevoie: Sigma 30 mm, f 1.4, HSM. Abia astept sa-l testez in teren in speranta ca voi avea fotografii ceva mai atragatoare, macar de la biserica.
Acum a venit momentul sa va vorbesc despre Mihnea si marea petrecere data in cinstea lui... Mihnea este cel mai senin copil pe care l-am vazut vreodata, cel mai linistit si printre cei mai frumosi copii!!! Aproape ca nu i-am auzit vocea in biserica. Nu credeti? Aveti impresia ca doresc doar sa-i flatez parintii? Ei bine, dupa vizionarea fotografiilor, veti realiza ca nimic din ceea ce v-am scris nu a fost exagerat. Eu cred ca Mihnea este un mic ingeras si va rog sa-i priviti chipul atunci cand este introdus de catre Parinte in Cristelnita. Cat despre petrecerea de la restaurant, aceasta a fost una dintre cele mai reusite la care eu am luat parte. Uneori ma intrebam daca ma aflu la un botez sau la o nunta. Asta datorita numerosilor invitati pusi pe distractie de la primul dans, dar si datorita lui DJ Didi care practic a incins atmosfera.
In final, multumesc parintilor lui Mihnea Alexandru pentru ca au avut incredere in mine pentru a le documenta importantul eveniment din viata familiei.
Vizionare placuta!



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu