duminică, 12 august 2012

Stefan - Botez


Zilele trecute discutam cu un cunoscut, ca intre fotografi, despre fotografia de eveniment, si anume faptul ca mie imi pare mult mai greu sa fotografiez slujba religioasa de botez decat cununia religioasa a casatoriei. Asta pentru ca totul se petrece cu o viteza incredibila (cel putin pentru mine care sunt mai molcom din fire), dar si pentru ca  se desfasoara multe lucruri intr-un interval de timp relativ scurt. Peste toate acestea, cand mai descoperi ca slujba are loc in paralel pentru doi copii (am vazut si cu trei copii), biserica este in proces de renovare, plina de schele, trebuind sa te strecori printre ele, dar si printre cele doua perechi de nasi si doua de parinti, patru de bunici, inca un fotograf profesionist si cel putin 10 de ocazie, doi cameramani si multi, multi invitati. Deja iti dai seama ca totul este suficient de dificil incat sa fie nevoie sa dai 200% din toata priceperea, efortul si pasiunea de care dispui.
Botezul lui Stafan a fost greu de fotografiat datorita tuturor celor enumerate mai sus. Dar, atunci cand la miezul noptii totul s-a calmat si m-am indreptat usor spre casa, satisfactia a fost mult mai mare. Satisfactia ca mi-am testat limitele si ca am reusit sa scot maximum din situatia data, constituind un exercitiu extrem de util pentru sezonul nuntilor care sta sa bata la usa.
Despre Stefan pot sa va povestesc faptul ca face parte din categoria restransa a acelor copii care nu plang, aproape deloc, atunci cand sunt scaldati in Sfanta Cristelnita. El a participat chiar si la intreaga petrecere din seara fericitului eveniment, rezistand cu stoicism si mult calm.
Parintii, Monica si Ionut, merita toate felicitarile pentru modul cum au pregatit acest eveniment, toate aranjamentele parand ca au fost facute pentru nunta si nu botez.
Nu in ultimul rand, doresc sa mentionez faptul ca este al doi-lea eveniment la care ma intalnesc cu DJ Didi, unul dintre cei mai talentati si mai capabili DJ de evenimente pe care i-am ascultat. Si credeti-ma, stiu ce vorbesc pentru ca asta am facut si eu in tinerete.
Dar va las sa "rasfoiti" fotografiile in liniste...
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu