duminică, 12 august 2012

Aida - Botez



Un botez in plin sezon de nunti... Sincer, a venit cum nu se putea mai bine. Aveam data libera in calendar, m-a sunat Alex, tatal Aidei, dupa ce, in prealabil, ne-am tatonat cu ofertele de rigoare. Alex este tipul clientului ideal, cel pe care l-as dori pentru fiecare eveniment. Hotarat, la obiect si mai stie si cate ceva despre fotografie. Intr-un cuvant, un client educat, dar mai presus de toate, un om deosebit, un om care mi-ar face mare placere sa-mi ramana prieten.
Dar sa ne intoarcem la bebelusii nostri.
Aida este, probabil, unul din cei mai frumusei copii pe care i-am fotografiat, dar cu siguranta, cea mai expresiva fetita aflata in fata camerei mele de fotografiat. Ea este vinovata de faptul ca am, in botezul de fata, cea mai lunga postare dintre toate evenimentele mele de pana acum. Nici macar ultima nunta nu s-a ridicat la nivelul acestui botez. Desi eu sunt super incantat de toate fotografiile pe care le-am postat (cu siguranta ca sunt subiectiv), sper din tot sufletul meu sa nu va plictisesc cu aceasta lunga vizionare.

PS: Multumiri lui Marius Barbulescu, fara a carui recomandare nu as fi putut lua parte la acest eveniment minunat!







––




























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu