duminică, 12 august 2012

Maria - Botez


Maria, Maria, Maria...
Cand m-am apucat sa prelucrez fotografiile ecestui botez, Andrei, baietelul meu, a trecut intamplator pe langa biroul meu si ma intrebat:
- Tati,sunt poze de la botezul lui Maya?
Dupa care, pentru a-mi dovedi ca nu a fost o intamplare, Mada, sotia mea, traversand camera arunca in fuga un:
- Ce haioasa este Maya in poza aia!
Da! Maria seamana izbitor de mult cu Maya, fetita mea.
Ok...  Sa-i lasam putin pe cei doi falsi gemeni dizigoti si sa va povestesc si doua cuvinte despre evenimentul in sine.
Ca de obicei, de cate ori am avut de-a face cu oameni din zona Moldovei m-am simtit in largul meu, m-am simtit inconjurat de caldura si multa, multa politete. Oricat am incercat sa o dezvat pe Diana sa nu mi se mai adreseze cu pronumele de politete - dumneavoastra, nu am reusit nici pana s-a terminat petrecerea, desi am rugat-o, inca de la prima noastra convorbire telefonica, sa nu o mai faca. :)
Cu Danut a fost mai simplu, a inteles repede.
Pentru ca am primit atata caldura din partea ambelor familii, am decis sa le fac si eu o surpriza: in loc de termenul de trei-patru saptamani, fotografiile si postarea le-am terminat in doar o saptamna, in regim de maxima urgenta. :)
Draga Diana, iti urez viata indelungata si fericita alaturi de Danut, sa va bucurati de micuta Maya... Scuze! ...Maria si traiti la intensitate maxima fiecare moment petrecut alaturi de ea!

PS: Am iertat-o pe Maria pentru gesturile obscene pe care mi le-a facut atat cu degetul mijlociu, cat si cu limba, in fotografia care prefateaza postarea. :)



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu